“Здрастуй же, здрастуй же, смерте моя!”: гендерно-психологічний модус інтерпретації концепту смерті в ліриці Василя Стуса
Анотація
У статті розглянуто концепт смерті, один із центральних у ліриці В. Стуса, зокрема періоду “Часу творчості” та “Палімпсестів”, що трактується в літературознавстві переважно у філософському (екзистенційному, буддистському) та біографічному (через обставини ув’язнення митця) ракурсах. Однак смислова функціональність цього концепту, що розкривається у зв’язку з не менш актуальними для поета концептами України й Бога, може бути інтерпретована й у гендерно-психологічному модусі із залученням методологічного інструментарію гендерних, постколоніальних студій та психоаналізу.
Завантаження
Переглядів анотації: 52 Завантажень PDF: 149