ЕРОТИЧНО-ТАНАТОЛОГІЧНИЙ КОНЦЕПТ У ПОВІСТІ ВАЛЕРІЯ ШЕВЧУКА “БІС ПЛОТІ”
Анотація
У статті розглянуто еротично-танатологічний концепт у повісті Валерія Шевчука “Біс плоті” та осмислено роль бароко у формуванні ідіостилю письменника.
Завантаження
Посилання
2. Кісь Р. Ерос і водна стихія (первісна семіотичність шлюбної магії) // Сучасність. – 1994. – №1. – С. 84-93.
3. Краснухина Е. Эрос смерти // Фигуры Танатоса. Философский альманах. Пятый специальный выпуск. – СПб., 1995. – Режим доступа: http://www.anthropology.ru/ru/texts/krasnuhina/krasnuhina.html. – Загл. с екрана.
4. Солецький О. Валерій Шевчук і бароко // Дивослово. – 2010. – №10. – С. 35-40.
5. Ушкалов Л. “Золота мірнота” на теренах українського духовного досвіду // Ушкалов Л. Есеї про українське бароко. – К.: Факт – Наш час, 2006. – С. 98-109.
6. Шевчук Вал. Біс плоті: Іст. повісті. – К.: Твім інтер, 1999. – 360 с.
7. Шевчук Вал. Я не міг би жити з істотою, для якої книжки є чимось непотрібним: (Інтерв’ю з письменником, розмовляв Юрій Хорунжий) // Книжник-Review. – 2004. – №3 (84).
8. Юрій М. Про природу любові і сакральності // Юрій М. Соціологія культури. – Режим доступу: http://pidruchniki.com.ua/18340719/sotsiologiya/pro_prirodu_lyubovi_sakralnosti#768. – Заголовок з екрана.
Переглядів анотації: 72 Завантажень PDF: 67