ПЕЙЗАЖІ З ВІКНА: ВІКОННА ПРИЗМА В ПОЕЗІЇ Б.-І. АНТОНИЧА
Анотація
У статті розглянуто співвідношення зовнішнього і внутрішнього вимірів поетичного світу Б.-І. Антонича.
В основі аналізу – образ віконного скла як грані зв’язку історизму та міфологічності поетичного
моделювання.
Завантаження
Посилання
2. Башляр Г. Избранное: поэтика пространства. – М., 2004.
3. Башляр Г. Фрагмент поетики вогню. – Харків, 2004.
4. Гайдеґґер М. Гельдерлін і сутність поезії // Слово. Знак. Дискурс: Антологія світової літературно-
критичної думки / За ред. М. Зубрицької. – Львів, 1996.
5. Геґель Г.В.Ф. Естетика: У 4 т. – М., 1969. – Т. 2.
6. Дроздовський Д. Повернення у міфосвіт Антонича // Слово просвіти. – 2009. – № 4. – (29 січ. – 2 лют.).
7. Зілинський О. Дім за зорею // Дукля. – 1966. – № 6.
8. Козій Д. Трояке джерело творчого натхнення Б.-І.Антонича // Слово. – Едмонтон, 1970.
9. Координати: Антологія сучасної поезії на Заході. – Нью-Йорк, 1969. – Т. 1.
10. Лотман Ю. Структура художественного текста. – М., 1970.
11. М. Г. [Рецензія] // Дзвони. – 1938. – Ч. 4/5.
12. Новикова М. Міфосвіт Антонича // Антонич Б.-І. Твори. – К., 1998.
13. Олійник (Ксенжопольська) О. Забутий поет Лемківщини // Весни розспіваної князь: слово про Антонича:
Статті. Есе. Спогади. Листи. Поезії. – Львів, 1989.
14. Ортега-і-Гасет Х. Вибрані твори. – К., 1994.
Переглядів анотації: 1266 Завантажень PDF: 96