БОГДАН-ІГОР АНТОНИЧ: СЕЦЕСІЯ І КОНТЕКСТ...

  • Taras Salyha Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова: модернізм, сецесія, музика, малярство, “пейзаж мелодії”, “краєвид співу”.

Анотація

Це роздуми про західноукраїнську поетичну сецесію перших десятиліть двадцятого століття, а конкретніше ― про шлях сецесійного дискурсу в літпроцесі протяжністю від “Молодої музи” до творчої практики Богдана-Ігоря Антонича (включаючи, звичайно, і її). Автор досліджує семантику кольорів і музики в доантоничівський період, зіставляючи її з відповідною асоціативною навантаженістю образів поета, який “жив колись на вишнях”.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Антонич Б.-І. Твори. – К., 1998.
2. Гаврилюк В. Образ і Слово Ждана Ласовського // Ласовський Ждан. На щоглах уявлень. – Нью-Йорк, 1971.
3. Захаржевська В. Сецесія в художньому світі слов’ян (українсько-болгарські ремінісценції) // Слово і Час. – 2008.
4. Матусяк А. Сецесійний дискурс письменників “Молодої музи” // Слово і Час. – 2008. – № 6.
5. Новикова М. Міфосвіт Антонича: біос та етос // Міфи та місія. – К., 2005.
6. Павличко Д. Пісня про незнищенність матерії // Весни розспіваної князь: Слово про Антонича. – Львів, 1989.
7. Поліщук Я. Міфологічний горизонт українського модернізму. – Івано-Франківськ, 2002.
8. Світ. – 1907. – Ч. 1. – С. 1.
9. Стефановська Л. Антонич: Антиномії. – К., 2006.
10. Шалайський В. Пісні, які любив Антонич. – Львів, 2000.
11. Шегеда О. Модерністські тенденції у поезії “Молодої музи”: автореф. дисерт. канд. філол. наук. Нац. універ. “Києво-Могилянська академія”. – К., 2009.

Переглядів анотації: 35
Завантажень PDF: 37
Опубліковано
2019-06-13
Як цитувати
Salyha, T. (2019). БОГДАН-ІГОР АНТОНИЧ: СЕЦЕСІЯ І КОНТЕКСТ. Слово і Час, (2), 3-15. вилучено із https://il-journal.com/index.php/journal/article/view/574
Розділ
ХХ століття