“Камо грядеши?”: декілька слів про українську експериментальну поезію

  • Yuliya Pochynok
Ключові слова: форма, звук, перформанс, зорова поезія, боді-поезія, експериментальна поезія.

Анотація

Виходячи поза поширену стильову рамку постмодернізму, крізь призму якого зазвичай розглядають сучасний літературний процес, здійснюємо пошук нових критеріїв, які дадуть змогу виокремити в масиві літератури ХХ – початку ХХІ ст. особливий напрямок, поєднаний певними формотворчими принципами, – “експериментальну поезію”. Наші зацікавлення розширилися від уваги до творчості окремих авторів до заглиблення в найновіші перформативні й інтерактивні практики на межі літератури й “нового мистецтва”, якому ще належить знайти відповідні окреслення. Найзагальніше його можна означити як “експериментальна поезія” – з огляду на на очуднення мови, вихід за межі власне словесного творення у сферу звуку, форми й руху, “вилущування” самої суті поетичної дії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 44
Завантажень PDF: 69
Опубліковано
2015-05-20
Як цитувати
Pochynok, Y. (2015). “Камо грядеши?”: декілька слів про українську експериментальну поезію. Слово і Час, (5), 28-35. вилучено із https://il-journal.com/index.php/journal/article/view/374
Розділ
Час теперішній