Драма нації, драма мистецтва чи драма кохання? (Чи добрим є “добрий приклад”?)

  • Evgenia Kononenko
Ключові слова: аналітична психологія, Тінь, Персона, Анімус/Аніма, усвідомлення Тіні, семантика оргії.

Анотація

У статті проаналізовано драму Лесі Українки “Оргія” крізь призму аналітичної психології К. Ґ. Юнга. Концепт Тіні як важливої частини психіки, що не контролює людське “я”, виявляється продуктивним для дослідження драматургії Лесі Українки, зокрема й цього твору. Її головний герой не усвідомлює своїх тіньових імпульсів. Неусвідомлена Тінь змушує героя вбити дружину не з ідейно-моральних міркувань, як вважає більшість дослідників. У фіналі драматичної поеми “Оргія”, попри всі маркування ситуації поневолення, у якій перебувають герої, відбувається убивство з ревнощів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 31
Завантажень PDF: 101
Опубліковано
2016-11-20
Як цитувати
Kononenko, E. (2016). Драма нації, драма мистецтва чи драма кохання? (Чи добрим є “добрий приклад”?). Слово і Час, (12), 3-10. вилучено із https://il-journal.com/index.php/journal/article/view/323
Розділ
Ad fontes!